Tiger, Ash and Coal

Tiger

Ingat lagi TIGER? Kucing jalanan yang akak aku kutip ka pasar dulu, sekarang dah besar bapak dah. Aku tak ingat dah berape bulan TIGER duduk dengan aku, tapi rase macam dah lame giler dah. Lepas tu datang lagi 2 ekor anak kucing. ASH dengan COAL, dedua pun kucing yang dikutip. Hari tu ASH kene cakar dengan kucing sebelah, lebam terus badan dier, sian aku tengok. Jalan pun terhuyung hayang dah. Ade ke patut kucing tu nak gaduh dengan ASH yang kecik lagi comel itu. Lepas tu terus demam, akak aku ingat dier nak mati dah. Siap nangis

19 Comments