How to cook crabs

How to cook crabs.. dicurik dari youtube.. ahahaha.. demm tak tahan aku..

p/s – ade ke korang yang masak canii.. wahahha freak out masak ketam, anjing pun takut tengokk :))

14 Comments

  1. [Comment ID #2629 Will Be Quoted Here]

    ahaha tunggu ko balik umah la mie..

    [Comment ID #2632 Will Be Quoted Here]

    yerrr.. guling2 aku gelak tengok neh.. wahh visitor baru eh 🙂 thanks for visiting 😀

  2. :)) :)) :)) HAHAHAHAHAHAHAHAHAH FREAK OUT!!!!!!!!!!! abeh ilang ilmu neyyy cilaka ko letak video neyyyy HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ( tetiba teringat lipas besar yg beterbangan sesuka hati ) 😐

  3. hahahahaha lawak lawak. hahaha. ko berjaya menyebabkan aku sengeh sesorang. hahaha.

    :)) :)) :))

  4. [Comment ID #2640 Will Be Quoted Here]

    Ahahahhahhwh adapwkd awkdwlad … adoi ko tatau ke aku krem perut semalam gelak tgk clip nehh.. adoi laa.. tetiba teringat kat ko freak out tgh lipas berterbangan =))

    [Comment ID #2642 Will Be Quoted Here]

    ahaha yeerr esok examm.. thanks faith 🙂

  5. :)) =)) hampeh…
    macam tu skali… huhu.. macam ketam tu besar jek.. :)) nko ada exm eh besok.. gudluck .. baca dulu sebelom menjawab.. pesan guruku ;))

  6. aahahaahha nononon ketam jekkkkkk, bukannye ketam tu besar cam resakse otromen, legipun ketam tu tak naik kat tgn die ke hape ke, ahhahaha tidakkkkkkkkkkkk pecah medula oblongata aku neh gelakkkkkkkkkk krem hotak aku. cool2 maco2 ok2, wanna be on TOP???

Comments are closed.