Berbarbeque di Enstek, Nilai

Hari ahad lepas, adik rempit aku tu baik hati pulak nak belaje BBQ. Ko rembat duit cc ke? Haha. Ok la, so nak dipendekan cerita aku memula taknak pegi sebab kene siapkan keje. Pastu macam malas la nak bakar2 ni, kalau datang makan je best jugak. Dah tu mak aku buat muke sedih pulak dalam YM, aku pun macam dah lame tak singgah sane, so aku pun ikut la sekali budak Lie dengan Bard. Kami bertiga je pegi, Ima demam pulak hari tu. Sian dier.

Kiterang bergerak dari Putrajaya pukul 8 kot, and around 8.30 tu sampai dah. Sunyi je tengok rumah tu, ignat adik aku buat lawak tibe2 tak jadi BBQ. Rupe – rupenye ape pun tade lagi, jangan kate ayam, api pun tak start lagi. Baru ingat nak datang makan je. :))

Firestarter tade, kene pakai kayu kutip tepi jalan. Haha

Nak dipendekan citer, kiterang start api BBQ sampai dah jadi bara semua arang2 tu. Tunggu.. tunggu.. dekat pukul 9.30 baru nak sampai ayam, dengan muke tersengeh – sengeh macam tak besalah. Siot betul la.

Continue reading →